درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8145صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 6 دی 1392 - 07:59
برخی از روابط عمومی ها در وادی خدمات مانده اند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه استانداری محل الفت تمام رسانه هاست، گفت: طرح امتیازدهی به سایت های خبری بررسی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه استانداری محل الفت تمام رسانه هاست، گفت: طرح امتیازدهی به سایت های خبری بررسی می شود.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد به نقل از پایگاه خبری بافق نیوز، "داود پاک طینت" در مصاحبه با این پایگاه خبری، اظهار داشت: شناسنامه دار شدن و رتبه بندی سایت های خبری استان قابل پیگیری است، تا از مزایای قانونی بهره مند شده و بدانند که زیر ذره بین هستند.
وی در ارتباط با سیاستهای کاری مسئولیت جدید خود، بیان کرد: بنده به سه بخش رسانه ها، روابط عمومی ها و مسائل درون سازمانی نگاه ویژه ای داشته و خواهم داشت.
پاک طینت افزود: سعی می کنم استانداری محل الفت تمام رسانه ها باشد و با صداقت و امانت ناقل صحبت ها به استاندار یزد باشم.
 وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه، تلاش می کنم که استانداری محلی برای انس و الفت تمامی رسانه ها باشد، اظهار داشت: شاید بعضا بنا به دلایلی دلخوری هایی بین برخی از رسانه ها و روابط عمومی پیش آمده باشد که انشاالله سعی می کنم دید خود را باز کرده و همه را در حالت برابر ببینم تا همه برای حضور در استانداری احساس امنیت فکری داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در خصوص بحث درون سازمانی خاطر نشان ساخت: تلاش مان این است که برای تمام نظرات همکاران محترم یک گوش شنوا باشیم.
وی با اشاره به اینکه استانداری یک دستگاه حاکمیتی است و مسلما گرایش های سیاسی مختلفی در آن وجود دارد و همه حق دارند که حرف شان را در چارچوب قانون بیان کنند، گفت: ما هم تلاش می کنیم با صداقت و امانت، ناقل صحبت ها به استاندار باشیم و فضایی بانشاط همراه با روح معنوی را در استانداری یزد حاکم کنیم.


اجرای سند راهبردی روابط عمومی ها دو مشکل دارد
پاک طینت در ادامه اظهار داشت: در بُعد روابط عمومی ها، خوشبختانه سند راهبردی روابط عمومی ها توسط عزیزانی که قبلا در این مسند بودند، تصویب شده که جای قدردانی دارد.
وی افزود: وظیفه ماست که تلاش کنیم این سند را به اجرا درآوریم که البته برای اجرایی شدن دو مشکل سر راه دارد. این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مشکلات، بحث بودجه است که تلاش داریم با توجه به ابقا معاونت برنامه ریزی استانداری، جلساتی با ایشان داشته باشیم تا انشاالله بتوانیم منابع مالی سند راهبردی را تامین کنیم.
وی ادامه داد: دومین مشکل هم به خود روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان ها بر می گردد که متاسفانه شکاف آگاهی بین روابط عمومی ها وجود دارد.


برخی از روابط عمومی ها در وادی خدمات مانده اند
مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: اگر ۳ مرحله خدمات، دانش و علم را برای مدیران روابط عمومی در نظر بگیریم، با همه احترامی که برای زحمات این عزیزان قائل هستم، اما متاسفانه هستند برخی افراد که هنوز در وادی خدمات مانده اند و دارند “در جا” می زنند.
 وی افزود: البته خوشبختانه روابط عمومی هایی داریم که در حال طی کردن مرحله دانش هستند و نگاهی هم به روابط عمومی علمی دارند، در کل این شکاف آگاهی، یکی از دغدغه های ما برای اجرای سند می باشد.


سند راهبردی روابط عمومی ها سال آینده اجرا می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اظهار داشت: طی جلساتی که در آینده با تیم تنظیم کننده این سند و کارشناسان مختلف خواهیم داشت، راهکارهای رفع این شکاف آگاهی و عملی کردن سند راهبردی را بررسی خواهیم کرد و مشروط بر اینکه منابع مالی تامین شود، سند راهبردی روابط عمومی ها در سال آینده در سراسر استان یزد اجرایی می شود.
 پاک طینت در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ماهیانه روابط عمومی ها نیز اظهار داشت: این نشست ها طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت با این تفاوت که آن سبقه علمی بودن، بصورت جدی در جلسات پیگیری می شود.
 این مقام مسئول در ارتباط با پیشنهاد خبرنگار بافق نیوز مبنی بر امتیازدهی به سایت های خبری شهرستان ها، برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن ها، گفت: پیشنهاد شما قابل بررسی است، باید در نشستی با مسئولان ارشاد اسلامی آن را مطرح کرد تا انشاالله با تنظیم یک آئین نامه، هم سایت ها شناسنامه دار و رتبه بندی شوند، هم از یک سری مزایای قانونی بهره ببرند و هم بدانند که زیر ذره بین هستند و باید پاسخگو باشند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد